IT’S NOT COMMON TENNIS

tennisclubgaiba-logo

Welcome

to our tennis club

Nati nel 2012 dall’idea di un gruppo di giovani tennisti, il nostro club sorge sulla sponda sinistra del fiume Po, nel suggestivo paese di Gaiba, dove tutti possono sentirsi campioni.

Un weekend ricco di emozioni a Gaibledon. Vince Marco Di Maro

Nel fine settimana del 25-27 giugno, il green di Gaibledon ha ospitato il primo torneo FIT (Federazione Italiana Tennis) della stagione 2021 con circa 60 iscritti tra le categorie 4 N.C. – 2.1. Tra i veterani presenti anche negli anni passati e chi, attirato dalla suggestione di giocare su un verde naturale un po’ più “internazionale” del passato, […]

Un impianto sportivo d’eccellenza grazie al sostegno della Fondazione Cariparo e della Regione Veneto

La capitale del tennis

I nostri campi da tennis

l’impianto di Gaiba

Campi in erba

mm altezza manto erboso

Anno della nascita

mq di superficie

Testimonials

This is possibly the best tournament I’ve ever played. I really love Gaiba, it’s a marvellous place.

Johanna GarlandFormer 18 ITF Junior

Having already tried Wimbledon, to have been invited here was an honour, given that it’s always an unusual experience to play on grass. I felt the courts were excellent, so it’s a shame there are so few in Italy since I really enjoy playing on them.

(2017)

Corinna DentoniFormer 132 WTA

I’m extremely satisfied with this tournament and I would like to congratulate the staff for the organization and for the beautiful lawn. If I may move a critique, I would have liked Gaibledon to have been there already when I needed to train for Wimbledon.

Alberta BriantiFormer 55 WTA

I really enjoy seeing how much you care for your courts and how you give the chance to play on grass courts both to pros like me and to amateur players.

(2019)

Matteo ViolaFormer 118 ATP

Believe me, playing a set here is an unbelievable pleasure. Next goal for the Gaibledon Team? Possibly host ever-increasigly important tournaments and become a landmark for lawn tennis in Italy.

Stefano MeloccaroSky Sport

Il nostro staff